måndag 16 oktober 2017

En måndag i Oktober.

Under tiden som jag var nere i spanien så hade jag varken värk i nacke, axel eller ryggen. Här hemma har värken smugit sig på igen. Så det betyder väl att solen och värmen gör gott, eller hur?
Får försöka åka iväg lite mer kan jag tycka, men inte ensam igen.
🌞🌞🌞🌞🌞

 Jag håller på att plocka ihop massa saker, typ husgeråd och textilier osv som vi ska skänka till en hemvändare som håller på att starta upp ett nytt hem efter en längre tid utomlands.
Kanonbra för då får vi rensat samtidigt som nån annan får nytta av sakerna.


Fick just veta att jag har ett paket med kläder från Zizzi att hämta ut idag.
 Beställde i fredags tror jag det var, så det gick ju snabbt, hoppas för fasen att några av plaggen passar, för nu gapar det väldigt tomt i garderoben.
Har rensat där också och hade mest bara sommarkläder, haha.

Nej, nu måste jag fortsätta plocka här, för sitter jag vid datorn för lång stund så fastnar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨