tisdag 2 januari 2018

God morgon

Nytt år nu då. Känns skönt att vi går mot våren och sommaren även om det är ett bra tag kvar, men ändå nåt att se fram emot.

Senaste tiden har varit jobbig med min förbaskade värk. Direkt när jag vaknar på morgonen så känns det ganska bra, men bara en kort stund efter jag ställer mig upp så börjar värken. Jag kan ju inte ligga ner hela tiden heller, även om jag vissa dagar har god lust.

På tal om att ligga ner så köpte vi nya kuddar för nån vecka sen, såna med memory foam. Micke gillar sin jättemycket, men jag har inte lyckats komma överens med min ännu och tycker mest den känns konstig. Men det blir väl bättre hoppas jag.

Nyårsaftonen var lugn och skön, vi fixade grillspett, klyftpotatis och tzatziki med massa vitlök i. Jättegott!
Vi kollade på fyrverkerier och gick och la oss efter det. Blev skapligt förvånad när jag vaknade på nyårsdagen och kollade klockan som var 11:30!

Nu har jag bäddat ner mig och ska ta min morgonvila. Skitkallt i sovrummet så dubbla täcken och raggisar är på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨