söndag 18 februari 2018

Balkongplaner.

I sommar ska vi vara hemma är det bestämt förutom några kortare tripper hit och dit. Vi satsar på att ta en resa till hösten i stället.
(Mer om det senare)
😎😍🌴🌞🛪

Så jag sitter och kikar på nätet och funderar på hur blomster på balkongen ska bli kommande sommar.

Förra sommarens växtligheter blev ju en total flopp.

Vi kommer inte att så massa olika frön och krångla, utan köpa färdiga plantor.
Förutom ett par sorter som jag sår från frön.

Hittade balkonglådor som vi ska beställa från

Pellisar ska vi såklart ha, men vet ännu inte vilken färg.
Bild lånad från : Hus&Hem

Vit Hänglobelia som väller sig över kanten på blomlådan.
Bild lånad från Impecta


Blomman för dagen, som jag ska så från frön för den är så enkel att få fart på.
Bild lånad från Odla

Och så lite luktärter,som jag ska så, för dom är också enkla.
Bild lånad från Impecta

Sen blir det lite annat krimskrams, som ett fint parasoll och kanske nå söta solcellsbelysningar.

Nu längtar jag till sommaren 😍🌞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨